Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Маркетингові засади спроможності громад для ефективного розвитку територій Гладенко, Ю.М. Conference Papers 105 90
2013 Менеджмент екологічних інновацій Shkola, Viktoriia Yuriivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Klimenko, Olha Viktorivna Textbook 2754 2626
2015 Підходи до вибору перспективних напрямів інноваційно-орієнтованого сталого розвитку України Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 854 817
2017 Формування механізму екологізації споживання в контексті концепції сталого інно-ваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 370 324
2014 Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1036 772
2015 Инновационное развитие Республики Беларусь в контексте мировых тенденций развития экономики Андрушко, Р.В. Conference Papers 103 96
2014 Устойчивое развитие предприятия, региона, общества: инновационные подходы к обеспечению Prokopenko, Olha Volodymyrivna Monograph 2757 3808
2016 Managing economic growth: marketing, management and innovations Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W. Monograph 19758 21241
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska N., Article 2597 2622