Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100138
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Проєктування іміджевої стратегії дитячої студії розвитку «Левеня» |
Other Titles |
Designing an Image Strategy for the "Levenya" Children's Development Studio |
Authors |
Сабчук, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
іміджева стратегія image strategy цільова аудиторія target audience соціальні мережі social networks |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100138 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сабчук А. А. Проєктування іміджевої стратегії дитячої студії розвитку «Левеня» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. О. Є. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2025, 34 с. |
Abstract |
У роботі розроблено іміджеву стратегію для дитячої студії розвитку «Левеня», спрямовану на формування позитивного ставлення цільової аудиторії до закладу, а також на підвищення його конкурентоспроможності та впізнаваності завдяки формуванню стійкого позитивного іміджу.
З метою забезпечення ефективності стратегії проведено комплексний аналіз конкурентного середовища, а також здійснено дослідження багаторівневої структури цільової аудиторії, що дозволило врахувати специфіку потреб і очікувань зацікавлених сторін. Визначено найефективніші канали комунікації, здатні не лише задовольнити інформаційні запити клієнтів, а й максимально реалізувати комунікативні завдання іміджевої стратегії.
Особлива увага приділена історії створення дитячої студії, яка є концептуальною основою для побудови цілісного образу бренду, диференціюючи його на ринку освітніх послуг. Уся іміджева комунікація реалізується в межах єдиного фірмового стилю, що відображає цінності як самої студії, так і її цільової аудиторії, створюючи емоційно значущий зв'язок між брендом і споживачами.
Обсяг кваліфікаційної роботи становить 34 сторінки, список використаних джерел нараховує 15 позицій. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sabchuk_bac_rob.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.