Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100172
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості розробки імідж-стратегії для дитячих студій розвитку |
Other Titles |
Features of developing an image strategy for children's development studies |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Сабчук, A. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
імідж-стратегія малий бізнес брендинг студія розвитку дітей позиціонування візуальна айдентика цифровий маркетинг image strategy small business branding children's development studio positioning visual identity digital marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100172 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Сабчук А. Особливості розробки імідж-стратегії для дитячих студій розвитку // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 171-174. |
Abstract |
У тезах проаналізовано особливості розробки імідж-стратегії для малого
бізнесу на прикладі дитячих студій розвитку. Охарактеризовано основні аспекти побудови
іміджу, зокрема позиціонування бренду, візуальну айдентику, комунікаційну політику та
емоційний зв’язок з аудиторією. Проаналізовано три приклади імідж-стратегій українських
дитячих студій, на основі чого виокремлено ключові чинники, що впливають на ефективність
іміджевої стратегії: довіра до експертів, емоційна залученість батьків та адаптація до
цифрових технологій. У підсумку визначено перспективні напрямки подальших досліджень у
галузі іміджевого позиціонування малого бізнесу. The theses analyze the features of developing an image strategy for small businesses using the example of children's development studios. The main aspects of image building are characterized, in particular, brand positioning, visual identity, communication policy and emotional connection with the audience. Three examples of image strategies of Ukrainian children's studios are analyzed, based on which key factors influencing the effectiveness of the image strategy are identified: trust in experts, emotional involvement of parents and adaptation to digital technologies. As a result, promising areas of further research in the field of image positioning of small businesses are identified. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_image_strategy.pdf | 43.78 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.