Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100178
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса») |
Other Titles |
Social networks as a means of promoting beauty business (on the example of the advertising campaign concept of the salon “NovaKrasa”) |
Authors |
Ishchenko, Olena Anatoliivna
![]() Кондратюк, Д. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9274-8566 |
Keywords |
реклама рекламна кампанія соціальні мережі бьюті-бренд бьюті-бізнес advertising advertising campaign social networks beauty brand beauty business |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100178 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Іщенко О., Кондратюк Д. Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса») // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 201-204. |
Abstract |
У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на
сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос»,
«Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної
комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що
не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для
забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована
стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план,
активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз
ефективності. The research traced the role of social networks in promoting beauty brands in the modern services market. Having analyzed the content of potential competitor salons “Lotos”, “Aurum” and “Nika Studio”, the authors conclude that it is necessary to ensure active communication with future clients for a successful advertising campaign of the new brand. It was found that not all representatives of the beauty business have a systematic approach to promoting services. To ensure the competitiveness of the new salon “NovaKrasa”, a strategy was proposed that involves a clearly designed visual identity, a balanced content plan, active interaction with subscribers, integration of engagement tools and regular analysis of effectiveness. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ishchenko_advertising.pdf | 43.82 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.