Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100290
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія розвитку торговельного підприємництва в умовах цифрових трансформацій
Authors Вовк, Р.Є.
ORCID
Keywords торговельне підприємництво
розвиток
стратегія
цифрові технології
commercial entrepreneurship
strategy
development
digital technologies
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100290
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Вовк Р. Є. Стратегія розвитку торговельного підприємництва в умовах цифрових трансформацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. В. І. Вороненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 46 с.
Abstract Актуальність теми дипломної роботи базується на усвідомленні важливості пошуку та встановленні ефективних стратегічних підходів, що стосуються розвитку торговельного підприємництва, яке знаходиться в умовах стрімких цифрових трансформацій. Світові тенденції показують, що технології розвиваються і поступово стають все більшою частиною різних сфер діяльності. Торговельне підприємництво не є виключенням, воно також розвивається, при цьому поступово трансформуючись з технологічної сторони. Це характеризується введенням більшої кількості цифрових інновацій, які впливають як і на операційну частину бізнесу, так і на аспекти клієнтської задоволеності. Виходячи з даної ситуації, можна сказати, що для забезпечення достатнього рівня конкурентоспроможності, а як результат і успішності торговельного підприємництва виникає потреба у перегляді певних традиційних підходів сформованих у сфері, але вже не зовсім актуальних через плин часу та технологічний розвиток.
The relevance of the thesis topic is based on the awareness of the importance of finding and establishing effective strategic approaches related to the development of commercial entrepreneurship, which is in conditions of rapid digital transformations. Global trends show that technologies are developing and gradually becoming an increasingly important part of various fields of activity. Commercial entrepreneurship is no exception, it is also developing, while gradually transforming from the technological side. This is characterized by the introduction of a greater number of digital innovations that affect both the operational part of the business and aspects of customer satisfaction. Based on this situation, we can say that in order to ensure a sufficient level of competitiveness, and as a result, the success of commercial entrepreneurship, there is a need to review certain traditional approaches formed in the field, but no longer quite relevant due to the passage of time and technological development.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Vovk_bac_rob.pdf 697.09 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.