Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100291
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості застосування інструментів цифровізації підприємницької діяльності |
Authors |
Галушка, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
цифровізація цифрова економіка підприємницька діяльність ринок |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100291 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Галушка А. О. Особливості застосування інструментів цифровізації підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. В. І. Вороненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 65 с. |
Abstract |
На сьогоднішній день майже будь-який бізнес має деяку загальнодоступно інформацію про себе в інтернет-мережі, проте більшість компаній намагається використовувати інформаційно-комунікаційні технології в персональних цілях. Більшість маркетологів більше коштів витрачають для просування своєї продукції саме в інтернеті, так як порівняно з іншими видами реклами має достатньо велику кількість переваг. Найбільші компанії на міжнародному ринку витрачають величезні кошти для роботи та аналізу великих даних, що дозволяє автоматизувати велику кількість процесів та стати ближчим до клієнта за рахунок адаптації своїх пропозицій для кожного окремого клієнта. Today, almost any business has some publicly available information about itself on the Internet, but most companies try to use information and communication technologies for personal purposes. Most marketers spend more money on promoting their products on the Internet, as it has a fairly large number of advantages compared to other types of advertising. The largest companies in the international market spend huge amounts of money on working with and analyzing big data, which allows them to automate a large number of processes and become closer to the client by adapting their offers for each individual client. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Halushka_bac_rob.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.