Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100301
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління якістю продукції компаній малого та середнього бізнесу
Authors Різник, Р. Р.
ORCID
Keywords якість продукції
міжнародні стандрти
управління якістю
ефективність управління
Type Bachelous Paper
Speciality 076 - Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100301
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Різник Р. Р. Управління якістю продукції компаній малого та середнього бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. С. М. Литвиненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 36 с.
Abstract Сучасні економічні умови зумовлюють зростання конкуренції на ринках, що вимагає від компаній малого та середнього бізнесу (МСБ) постійного вдосконалення якості своєї продукції. Якість є ключовим фактором, який впливає на конкурентоспроможність, лояльність клієнтів і економічну ефективність діяльності підприємств. Для МСБ, які часто мають обмежені ресурси, впровадження ефективних систем управління якістю стає стратегічним завданням, що дозволяє не лише відповідати вимогам споживачів, але й оптимізувати внутрішні процеси та підвищувати ринкову позицію. Актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю адаптації сучасних стандартів і методів управління якістю до специфіки МСБ, що є важливим для забезпечення їх сталого розвитку в умовах глобалізації та цифровізації економіки.
Modern economic conditions lead to increased competition in the markets, which requires small and medium-sized businesses (SMEs) to constantly improve the quality of their products. Quality is a key factor that affects the competitiveness, customer loyalty and economic efficiency of enterprises. For SMEs, which often have limited resources, the implementation of effective quality management systems becomes a strategic task, which allows not only to meet consumer requirements, but also to optimize internal processes and increase market position. The relevance of the research topic is due to the need to adapt modern standards and methods of quality management to the specifics of SMEs, which is important for ensuring their sustainable development in the context of globalization and digitalization of the economy.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Riznyk_bac_rob.pdf 682.73 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.