Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100484
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комплаєнс у рекламі медичних послуг: виклики етичного маркетингу в Україні
Authors Khomenko, Liliia Mykolaivna  
Храмова, К.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords комплаєнс
медичні послуги
маркетинг
реклама
етика
medical services
marketing
advertisement
ethics
compliance
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100484
Publisher КНЕУ імені Вадима Гетьмана
License Copyright not evaluated
Citation Хоменко Л., Храмова К. Комплаєнс у рекламі медичних послуг: виклики етичного маркетингу в Україні // Комплаєнс у досягненні цілей сталого розвитку: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 7 травня 2025 року. Київ: КНЕУ, 2025. С. 92-95.
Abstract В умовах зростання комерціалізації медичної сфери в Україні, проблема дотримання етичних та юридичних норм під час рекламування медичних послуг потребує особливої уваги. У сучасному інформаційному просторі, де такі послуги просуваються через різні канали комунікації, в тому числі цифрові, небезпеку становить неконтрольоване або недобросовісне поширення інформації, яка може не лише вводити в оману потенційних споживачів медичних послуг, а й завдавати значної шкоди їхньому здоров’ю та добробуту. Наслідки таких дій негативно впливають також і на учасників медичного бізнесу, що ускладнює провадження діяльності в сфері приватної медицини в Україні. Тому метою роботи є визначити ключові виклики етичного маркетингу медичних послуг в Україні та запропонувати шляхи їх подолання з точки зору комплаєнсу. Відповідність маркетингу медичних послуг етичним та юридичним нормам є надзвичайно важливою для забезпечення добробуту громадян та підтримки довіри до системи охорони здоров'я України в цілому. Дотримання вимог Закону України «Про рекламу», особливо статті 21, є обов'язковим для всіх учасників ринку медичних послуг. Водночас, етичні міркування повинні виходити за межі формальних юридичних вимог, спрямовуючи рекламну діяльність на надання правдивої, об'єктивної та корисної інформації споживачам. Розробка та впровадження внутрішніх систем комплаєнсу є ключовим кроком на шляху до забезпечення етичної та законної реклами медичних послуг в Україні.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Khomenko_Khramova_Komplaiens.pdf 1.02 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.