Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 29
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 460384296 364157806
2013 Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua) Chulanova, Halyna Valeriivna; Лук'яненко, А.О. Conference Papers -582363475 1158232958
2015 Креолізовані тексти: структурно-семантичні та прагматичні аспекти Черниш, Г.С.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 27682161 33837130
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 12121792 12528678
2011 Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов Chulanova, Halyna Valeriivna Article 123845033 96069758
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 9116692 10036155
2016 Синтаксичні особливості англомовних кінослоганів Chulanova, Halyna Valeriivna; Близнюк, А.С. Article 5806179 6190013
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 108792714 295937443
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 744843390 887665264
2019 Мовні засоби увиразнення рекламних текстів Полежай, А.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -157358783 1503793101