Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 99
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 460384296 364157806
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 126453570 299676490
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 151 367
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 4641769 1345173
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 36740231 31371091
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1478944900 -1516105526
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers -1768209831 -1107270661
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 30497838 35563272
2022 Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Данильченко, С. Article 18626523 37358690
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 12403739 18172608