Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93417
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі
Authors Маруха, А.В.
ORCID
Keywords рекламний дискурс
реклама
англомовний рекламний дискурс
advertising discourse
advertising
English advertising discourse
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/93417
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Маруха А. В. Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі / наук. кер. О. О. Жулавська // Перекладацькі інновації : матеріали XІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 24 листопада 2023 р. / редкол. : С. В.Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 144-147.
Abstract Реклама стала предметом вивчення лінгвістичної науки не дуже давно. Проте за цей період у галузі вивчення рекламних текстів вченими охоплено широкий спектр проблем рекламної творчості. Однак, незважаючи на велику кількість робіт, присвячених рекламному дискурсу, багато лінгвістичних аспектів рекламної творчості ще не досліджено.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Ukraine Ukraine
12
United States United States
77

Downloads

Ukraine Ukraine
78
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Marukha_advertising_discourse.pdf 1,63 MB Adobe PDF 79

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.