Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства
Other Titles Теоретико-методические основы товарной инновационной политики предприятия
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords товарна інноваційна політика
підприємство-інноватор
управління
товарна номенклатура
товарні лінії
товарні одиниці
товарная инновационная политика
предприятие-инноватор
управление
товарная номенклатура
товарные линии
товарные единицы
commodity innovation policy
company-innovator
management
commodity nomenclature
product lines
product unit
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Ілляшенко С.М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 13-26
Abstract У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
В статье раскрыты сущность и содержание товарной инновационной политики современного предприятия и определены особенности ее основных мероприятий. Разработаны методические основы выбора приоритетных направлений ее реализации с учетом внешних и внутренних условий инновационной деятельности. Предложены подходы к управлению по формализованным процедурам инновационными товарами на этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

China China
6
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
590
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
35
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
10
Ukraine Ukraine
2846
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
69
Unknown Country Unknown Country
117
Vietnam Vietnam
1

Downloads

China China
3
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
1
France France
8
Germany Germany
591
Italy Italy
1
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
2847
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7
Unknown Country Unknown Country
454

Files

File Size Format Downloads
1_1.pdf 391,58 kB Adobe PDF 3927

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.