Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorИльяшенко, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorIlliashenko, Serhii Mykolaiovych-
dc.date.accessioned2011-06-09T11:48:49Z-
dc.date.available2011-06-09T11:48:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationІлляшенко С.М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 13-26ru_RU
dc.identifier.issn2218-4511-
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159ru_RU
dc.description.abstractВ статье раскрыты сущность и содержание товарной инновационной политики современного предприятия и определены особенности ее основных мероприятий. Разработаны методические основы выбора приоритетных направлений ее реализации с учетом внешних и внутренних условий инновационной деятельности. Предложены подходы к управлению по формализованным процедурам инновационными товарами на этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159ru_RU
dc.description.abstractThe article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТОВ «ВТД «Університетська книга»ru_RU
dc.subjectтоварна інноваційна політикаru_RU
dc.subjectпідприємство-інноваторru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectтоварна номенклатураru_RU
dc.subjectтоварні лініїru_RU
dc.subjectтоварні одиниціru_RU
dc.subjectтоварная инновационная политикаru_RU
dc.subjectпредприятие-инноваторru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectтоварная номенклатураru_RU
dc.subjectтоварные линииru_RU
dc.subjectтоварные единицыru_RU
dc.subjectcommodity innovation policyru_RU
dc.subjectcompany-innovatorru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectcommodity nomenclatureru_RU
dc.subjectproduct linesru_RU
dc.subjectproduct unitru_RU
dc.titleТеоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємстваru_RU
dc.title.alternativeТеоретико-методические основы товарной инновационной политики предприятияru_RU
dc.title.alternativeTheoretical and methodical foundations of commodity innovation policy of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
1_1.pdf391.58 kBAdobe PDF668Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.