Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
Other Titles Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда
Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Evgeniivna
Keywords бренд-колористика
фирменный стиль
цветовосприятие
брендинг
маркетингове коммуникации
возрастные группы потребителей
эффективность
brand-coloristics
firm style
color perception
branding
marketing communications
age groups of consumers
efficiency
бренд-колористика
фірмовий стиль
кольоросприйняття
брендинг
маркетингові комунікації
вікові групи споживачів
ефективність
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104
Abstract У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
4
China China
2
Czechia Czechia
36429513
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
EU EU
2
Finland Finland
1
France France
3892470
Germany Germany
3892455
Greece Greece
3892463
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
498830
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Romania Romania
1
Russia Russia
68
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
61
Ukraine Ukraine
36429517
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
199533
United States United States
3892460
Unknown Country Unknown Country
159

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
4
Czechia Czechia
36429514
France France
3892471
Germany Germany
949
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Norway Norway
3
Russia Russia
20
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
89127551
United Kingdom United Kingdom
199532
United States United States
3892461
Unknown Country Unknown Country
582

Files

File Size Format Downloads
2_7.pdf 378,3 kB Adobe PDF 133543091

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.