Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві
Other Titles Appropriateness of creation of corporate culture in the company
Целесообразность формирования корпоративной культуры на предприятии
Authors Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Жолудєва, Анастасія Миколаївна
Жолудева, Анастасия Николаевна
Zholudeva, Anastasiia Mykolaiivna
ORCID
Keywords корпоративная культура
мотивация
элементы корпоративной культуры
corporate culture
motivation
elements of corporate culture
корпоративна культура
мотивація
елементи корпоративної культури
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Башук Т.О. Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві [Текст]/ Т.О. Башук, А.М. Жолудєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 179-184.
Abstract Стаття присвячена тлумаченню поняття корпоративної культури як ефективно діючого елементу системи мотивації на підприємстві. У даній роботі детально розглянуто підходи щодо визначення системи цінностей, на яких повинна ґрунтуватися корпоративна культура, а також наведено алгоритм її впровадження на підприємстві, починаючи від аналізу внутрішнього стану останнього та закінчуючи підтримкою високого рівня моделі корпоративної культури. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
Статья посвящена толкованию понятия корпоративной культуры как эффективно действующего элемента системы мотивации на предприятии. В данной работе подробно рассмотрены подходы к определению системы ценностей, на которых должна основываться корпоративная культура, а также приведен алгоритм ее внедрения на предприятии, начиная от анализа внутреннего состояния последнего и заканчивая поддержкой высокого уровня модели корпоративной культуры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
The article is devoted to the interpretation of the corporate culture as an efficient element of motivation system in the company. This work examines thoroughly the approach determination of value paradigms, which should be the basis of corporate culture. We also study herein the algorithm of culture implementation in the company starting from the analysis of internal condition of the company up to the maintaining of high level of the corporate culture. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Armenia Armenia
1
Austria Austria
3885709
China China
10
Czechia Czechia
1392245140
EU EU
1
Estonia Estonia
1
France France
148141
Germany Germany
169884460
Greece Greece
26132850
Hungary Hungary
1942851
Iran Iran
1
Ireland Ireland
2134356016
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
918572755
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
85029909
Russia Russia
-2104872805
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
182814
Spain Spain
1
Sweden Sweden
214205
Turkey Turkey
30
Ukraine Ukraine
1074681483
United Kingdom United Kingdom
918572741
United States United States
57886311
Unknown Country Unknown Country
918572747
Venezuela Venezuela
1

Downloads

Austria Austria
15009279
China China
3
EU EU
2
France France
580687448
Germany Germany
918572757
India India
1
Ireland Ireland
272816942
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
157353
Russia Russia
925193179
Ukraine Ukraine
1074681484
United Kingdom United Kingdom
174287
United States United States
57886310
Unknown Country Unknown Country
918572748

Files

File Size Format Downloads
4_3.pdf 331.26 kB Adobe PDF 468784501

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.