Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій
Authors Давискіба, О.В.
ORCID
Keywords інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Давискіба, О.В. Оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій [Текст] /О.В. Давискіба // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 121-122.
Abstract Метою даної роботи є оцінка ефективності підготовки майбутніх вчителів інформатики до організації навчального діалогу з використанням інформаційних технологій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18459
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
507357385
France France
3
Germany Germany
3989551
Ireland Ireland
840355
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8854
Russia Russia
21
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
31349308
United Kingdom United Kingdom
15692356
United States United States
1605301915
Unknown Country Unknown Country
31349307

Downloads

China China
3
Germany Germany
299
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
91208568
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1014714767
Unknown Country Unknown Country
94

Files

File Size Format Downloads
82.pdf 404.39 kB Adobe PDF 1105923733

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.