Search

Clear search fields
Showing results 1080 to 1090 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Реалізація стратегії імпортозаміщення як запорука розвитку експортного потенціалу промислових підприємств Ващенко, Т.В. Article 13204716 15428074
2024 The Relationship between Consumer Life Orientation and Panic Buying Behaviour in the COVID-19 Pandemic Process Cakirkaya, M.; Kocyigit, M. Article 8621 1027
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 392215481 237024015
2011 Державна підтримка як фактор підвищення інноваційної активності промислових підприємств Удалих, Ольга Олексіївна; Удалых, Ольга Алексеевна; Udalykh, Olga Alekseevna; Бондаренко, Ніна Миколаївна; Бондаренко, Нина Николаевна; Bondarenko, Nina Nikolaevna Article -2008502733 989676791
2015 Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку Білошкурська, Н.В. Article -1598920688 1878186919
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article -808664709 221460715
2014 Особливості реклами на місці продажу в сфері роздрібної торгівлі Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М.; Кириченко, Т.В. Article 1127783304 510933709
2023 Does Dual Quality of Products in the European Union Truly Bother Consumers? Bartkova, L.; Veselovska, L. Article 59821 66934
2017 Assessment of management effectiveness of innovation and investment activity of enterprises Zaburanna, L.V.; Lutska, T.V. Article 30481476 42830557
2011 Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту Лабурцева, О.І. Article 1525492660 728533074