Search

Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 1516
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 1184270180 899953767
2012 Досвід Європейського Союзу у формуванні інноваційної стратегії сталого розвитку Melnyk, Leonid Hryhorovych; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna Article -2126379207 -585873268
2011 Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб Райко, Діана Валеріївна; Райко, Диана Валерьевна; Raiko, Diana Valeriyivna Article 150162137 107640958
2019 Competence Development of Young Entrepreneurs Through Educational Innovations Titko, J.; Bierne, J. Article 671528104 1016171074
2022 Innovative Activity in SMEs: Critical Success Factors to Achieve Sustainable Business Growth Pillay, H.L.; Singh, J.S.K.; Fah, B.C.Y Article 381056140 962890049
2015 Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах Іванова, В.В. Article 55218463 38556333
2019 The Influences of the Digital Revolution on the Educational System of the EU Countries Cosmulese, C.G.; Grosu, V.; Hlaciuc, E.; Zhavoronok, A. Article 1823409400 -1385357028
2021 Gray-market and its Impacts on Brand Image: Case for Retail Perfume Industry Maqsood, S.M.; Soomro, Y.A. Article -210259104 387269595
2016 Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization Oklander, M.A.; Oklander, T.O. Article -1591645278 -200221080
2023 Innovation Working Trends: A Review About Well-Being and Work Motivation Relations of People Working from Home Dicle, S.; Yildirim, E. Article 47 63