Search




Clear search fields
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 1057145320 1099343206
2011 Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства Криковцева, Ніна Олександрівна; Криковцева, Нина Александровна; Krikovtseva, Nina Oleksandrivna Article 186344516 197329222
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 13547482 9757880
2011 Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -1369764711 -1642882613
2011 Механізм оцінки маркетингової стратегії Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna Article 1574157342 17177275
2011 Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту Лабурцева, О.І. Article 1364443286 2071568601
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 112134353 106649288
2011 Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Article 176249490 207433161