Search

Clear search fields
Showing results 1450 to 1460 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Методичний підхід до оцінки людського капіталу як умови забезпечення економічного зростання залізничного транспорту України Якименко, Н.В. Article 1194418729 1152748976
2021 Influential Factors of Brand Extension among University Students: Case for Pakistan Orangzab, ; Sajjad, M.; Zulfiqar, M.U.; Chani, M.I.; Tariq, B.; Hussain, R.I. Article 527896282 840081595
2015 Innovative process rational choice grounding in organization Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -923610361 618364388
2015 Перетворення мешканця міста на просумента у процесі стратегічного планування розвитку міста Карий, О.І. Article 46429188 34052716
2022 Gamification as an Innovative Instrument for Employee Engagement Girdauskiene, L.; Ausrine, C.E.; Navickas, V. Article 1454726312 514464417
2022 The Technological Innovations of Fintech Companies to Ensure the Stability of the Financial System in Pandemic Times Baltgailis, J.; Simakhova, A. Article 23133414 11998278
2011 Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства Смолінська, Наталія Володимирівна; Смолинска, Наталия Владимировна; Smolinska, Nataliia Volodymyrivna Article -1498975075 -636834323
2016 An experiment on brand loyalty among mobile phone users in the basque region of Spain Salem, M.Z.Ye.; Cermelli, M. Article 516224109 -315360175
2016 Цінове стимулювання продажів непродовольчих товарів торговельними мережами України Юсупова, О.В. Article -1925696280 -689730408
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 715383581 -736311513