Search

Clear search fields
Showing results 990 to 1000 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Social entrepreneurship as the main resource for the regional development Revko, A.M. Article 1123137342 938955243
2023 Consumer’s Online Brand-Related Activities in Instagram and their Impact on Word-of-Mouth Nastisin, L.; Kmec, K.; Kral, S. Article 203528 76426
2012 Вплив сучасних тенденції на реформування ринку електроенергії України Мехович, С.А.; Колєсніченко, А.С. Article 352377602 347913973
2020 Innovations in the Company’s Earning Management: The Case for the Czech Republic and Slovakia Kliestik, T.; Nica, E.; Suler, P.; Valaskova, K. Article 939008168 -1209894023
2017 Reverse engineering as a key for industry modernization per import substitution Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna Article -1441349448 -912213971
2020 Management of Innovations in Finance Education: Cluster Analysis for OECD Countries Mihalcova, B.; Gallo, P.; Lukac, J. Article -1269170771 -1956953026
2012 Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб Райко, Діана Валеріївна Article 135282629 147135463
2023 Impact of Brand Association on Brand Equity in Organized Retail Sector Choudhary, A.; Dawar, S.; Panwar, S. Article 10858935 1676890
2011 Маркетингові дослідження рівня маркетингового та логістичного забезпечення функціонування машинобудівних підприємств Хмельницької області Андрушкевич, З.М. Article 45462124 27988087
2020 Customer attitude to the local currency implementation Kljucnikov, A.; Civelek, M.; Krajcik, V.; Polach, J. Article 345237957 1138147035