Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18655
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування брендингу в маркетингових стратегіях
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Дмитренко, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords бренд
brand
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18655
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Дмитренко, Ю.М. Формування брендингу в маркетингових стратегіях [Текст] / Ю.М. Дмитренко, О.С. Тєлєтов // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 13-14.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
689043
France France
4
Germany Germany
391
Ireland Ireland
26812
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
14
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
187658
United Kingdom United Kingdom
102766
United States United States
371332
Unknown Country Unknown Country
53

Downloads

China China
53622
Germany Germany
270
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Ukraine Ukraine
371332
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
371332
Unknown Country Unknown Country
102

Files

File Size Format Downloads
6.pdf 432,32 kB Adobe PDF 796662

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.