Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1541 to 1548 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Іванова, Т.Є. Article -1710959327 160616055
2016 Інтегральне оцінювання рівня та динаміки інноваційного потенціалу регіону Григорук, П.М.; Хрущ, Н.А. Article 1076249954 -671261535
2017 Інтегрований підхід до організації продажу в роздрібній торгівлі Жегус, О.В. Article -356477267 835970123
2012 Інтегрований інвестиційно-інноваційний процес групи підприємств: сутність та послідовність реалізації Чупир, Олена Миколаївна Article 87807111 61917781
2011 Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 2050844556 -1984738798
2012 Інформаційне забезпечення бізнес-планування інноваційних проектів підприємств: складові елементи та особливості їхньої взаємодії Богів, Я.С.; Мирощенко, Наталія Юріївна; Паук, Оксана Євгенівна Article 592651796 -1604451947
2013 Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту Жарська, І.О. Article 1764003516 -412208207
2010 Історичні передумови формування міжнародних відносин у сфері інноваційної діяльності Mitsura, Olena Oleksiivna Article -1450297246 -257701221