Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд
Other Titles Инструменты и методы продвижения продукции в Іnternet: аналитический обзор
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Іванова, Т.Є.
Keywords Internet-маркетинг
соціальні зв’язки
просування продукції
Internet- технології
реклама
Internet-маркетинг
социальные связи
продвижение продукции
Internet- технологии
реклама
Internet-marketing
social connections
promotion of production
Internet technologies
advertisement
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32.
Abstract Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
Рассмотрены основные методы и инструменты Internet-маркетинга и специфика их применения. Изложены результаты систематизации основных инструментов и технологий Internet-маркетинга, раскрыта сущность каждой категории. Приведены рекомендации относительно применения инструментов компаниями разного масштаба, а также выделены наиболее популярные Internet-инструменты для продвижения продукции.
The aim of the article is an analysis and systematization of modern communication Internet marketing tools, development of recommendations for their management to promote products in a virtual environment and maintaining the highest level of communication with their economic partners and contact groups.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Finland Finland
2
France France
4
Germany Germany
4
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Russia Russia
3
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
2280
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
102
Vietnam Vietnam
2

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
2
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
2
France France
6
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Russia Russia
11
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
2279
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
112
Vietnam Vietnam
2

Files

File Size Format Downloads
Illyashenko_Ivanov.pdf 454,69 kB Adobe PDF 2422

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.