Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Title: Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд
Other Titles: Инструменты и методы продвижения продукции в Іnternet: аналитический обзор
Internet promotion tools and techniques: analytical review
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Іванова, Т.Є.
Keywords: Internet-маркетинг
соціальні зв’язки
просування продукції
Internet- технології
реклама
Internet-маркетинг
социальные связи
продвижение продукции
Internet- технологии
реклама
Internet-marketing
social connections
promotion of production
Internet technologies
advertisement
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд [Текст] / С.М. Ілляшенко, Т.Є. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 20-32.
Abstract: Розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Наведено рекомендації щодо застосування інструментів компаніями різного масштабу, а також зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції.
Рассмотрены основные методы и инструменты Internet-маркетинга и специфика их применения. Изложены результаты систематизации основных инструментов и технологий Internet-маркетинга, раскрыта сущность каждой категории. Приведены рекомендации относительно применения инструментов компаниями разного масштаба, а также выделены наиболее популярные Internet-инструменты для продвижения продукции.
The aim of the article is an analysis and systematization of modern communication Internet marketing tools, development of recommendations for their management to promote products in a virtual environment and maintaining the highest level of communication with their economic partners and contact groups.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42575
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other80
Germany4
Finland2
France4
United Kingdom1
Italy2
Japan1
Russia3
Taiwan1
Ukraine55
United States8
Vietnam2
Downloads
Other86
Belarus1
China2
Czech Republic1
Germany2
EU2
France6
United Kingdom1
Italy1
Japan1
Russia11
Turkey1
Ukraine150
Vietnam2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illyashenko_Ivanov.pdf454.69 kBAdobe PDF267Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.