Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Бегменко, И.Л.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords самомотивация
самомотивація
self-motivation
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Бегменко, И.Л. Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью [Текст] / И.Л. Бегменко, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 63.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
45
Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
393
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
380579
Italy Italy
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7946
Russia Russia
38
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
6961361
United Kingdom United Kingdom
3496547
United States United States
24797960
Unknown Country Unknown Country
31730

Downloads

Bulgaria Bulgaria
79303
China China
5
Germany Germany
394
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
79303
Turkey Turkey
2128856
Ukraine Ukraine
13919304
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13919304
Unknown Country Unknown Country
99

Files

File Size Format Downloads
35.pdf 187,4 kB Adobe PDF 30126571

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.