Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna
Бегменко, И.Л.
Keywords самомотивация
самомотивація
self-motivation
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18784
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Бегменко, И.Л. Самомотивация как фактор эффективности управления маркетинговой деятельностью [Текст] / И.Л. Бегменко, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 63.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
45
Canada Canada
1
China China
1
France France
3
Germany Germany
393
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
2
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
38
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
12
United States United States
22
Unknown Country Unknown Country
49

Downloads

China China
5
Germany Germany
394
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Ukraine Ukraine
6
Unknown Country Unknown Country
99

Files

File Size Format Downloads
35.pdf 187,4 kB Adobe PDF 505

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.