Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области)
Other Titles Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області)
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Keywords ринок освітніх послуг
вища освіта
спеціальність «Маркетинг»
маркетингові дослідження
споживацькі переваги
фактори впливу
market of educational services
higher education
specialty “Marketing”
market research
consumer preferences
factors of influence
рынок образовательных услуг
высшее образование
специальность «Маркетинг»
маркетинговые исследования
потребительские предпочтения
факторы влияния
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28.
Abstract Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
China China
2
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
344
Italy Italy
2
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
33
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1909
United Kingdom United Kingdom
8
United States United States
62
Unknown Country Unknown Country
141

Downloads

China China
2
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
345
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
10
Ukraine Ukraine
1910
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
290

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_21_27.pdf 266,19 kB Adobe PDF 2563

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.