Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку
Other Titles Ребрендинг как способ длительного существования компании на рынке
Rebranding as a way of company long-lasting existence in the market
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Олійник, Оксана Вікторівна
Олейник, Оксана Викторовна
Oliinyk, Oksana Viktorivna
Keywords брендинг
ребрендинг
ренейминг
рестайлинг
позиционирование
миссия
адекватность
branding
rebranding
renaming
restyling
positioning
mission
adequacy
ренеймінг
рестайлінг
позиціонування
місія
адекватність
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Махнуша С.М. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку / С.М. Махнуша, О.В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 143-150.
Abstract У статті авторами розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
В статье авторами рассмотрены сущность и опыт применения ребрендинга компаниями в современных рыночных условиях, причины, задачи, приёмы его проведения. Предложен подход к оценке результативности ребрендинга с точки зрения состояния показателей адекватности, силы доминирования и масштабности бренда. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
In the article the authors investigate the essence of rebranding and experience in it by companies in modern market conditions, reasons, tasks, methods of its conducting. The approach to estimation of resultativeness of the rebranding from the point of view of parameters of brands adequacy, power of domination and scale rate is proposed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18995
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
Chile Chile
1
China China
685
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
686
Iran Iran
1
Italy Italy
2
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
58834
Romania Romania
3
Russia Russia
43
Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
18574
United Kingdom United Kingdom
235317
United States United States
667240
Unknown Country Unknown Country
103

Downloads

Australia Australia
1
China China
5
Czechia Czechia
1
EU EU
4
France France
18
Germany Germany
687
Moldova Moldova
2
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
36
Ukraine Ukraine
16921
United Kingdom United Kingdom
235316
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
374

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_3_2_143_150.pdf 267,52 kB Adobe PDF 253367

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.