Search





Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1152052678 -43123336
2011 Оцінка конкурентоспроможності сільськогосподарських виробничих та обслуговуючих кооперативів Радова, О.В. Article 252890278 232434118
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 291729691 201111358
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 917437429 807392256
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 635799279 609116560
2010 Ефективне використання людського капіталу як шлях до економічного зростання Melnyk, Leonid Hryhorovych; Ткаченко, Ганна Володимирівна; Лінник, Юліана Вікторівна Article 1851178107 -278209447
2011 Взаимосвязь конкурентоспособности, устойчивости и безопасности регионального эколого-экономического развития Федирко, В.Н. Article 158499822 317132263
2010 Забезпечення конкурентоспроможності промислового підприємства на основі концепції "комплексного оновлення діяльності" Kyslyi, Volodymyr Mykolaiovych; Bondar, Tetiana Viktorivna Article -1930517951 -1453325945
2011 Дослідження теоретичних основ прийняття інноваційних рішень у системі стратегічного менеджменту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna Article -2017224638 847461023
2011 Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства Андрушків, Б.М. Article 1741816128 997247265