Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68361
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність
Other Titles Implementation of the marketing approach for coutry’s image formation
Authors Liulov, Oleksii Valentynovych  
Keywords бренд
брендінг країни
імідж країни
конкурентоспроможність
репутація країни
брендинг страны
имидж страны
конкурентоспособность
репутация страны
brand
country’s branding
country’s image
competitiveness
country’s reputation
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68361
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Люльов, О.В. Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність [Текст] / О.В. Люльов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №1. - С. 65-74. - DOI: 10.21272/ 1817-9215.2017.1-10.
Abstract Сучасні тенденції глобалізації та зростання конкуренції країн все частіше змушує держави шукати абсолютно нові чинники та інструменти підвищення їх конкурентоспроможності. Зокрема, актуального значення набувають маркетингові чинники створення конкурентних переваг. У статті розглядаються різні підходи до визначення понять які відображають питання маркетингового підходу до конкурентоспроможності країни, такі як «національний бренд», «імідж країни», «ідентичність країни» та «репутація країни». Проведений аналіз індексу глобальної конкурентоспроможності України та представлені основні зусилля, здійснені державою для побудови позитивного іміджу країни, який має значний вплив на міжнародному рівні. Підкреслюється важливість підсумовування реакцій та результатів досвіду зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів країни для розвитку та просування позитивного іміджу країни. Запропоновано концептуальну модель вивчення взаємозв'язку між іміджем країни та її конкурентоспроможністю.
Modern tendencies of globalization and counties’ competitiveness increase often make states to search absolutely new factors and tools to raise their competitive capacities. Particularly, marketing factors of the competitive strengths formation have an urgent value. The article deals with various approaches to determine concepts, which represent problems of the marketing approach to country’s competitiveness, such as “national brand”, “country’s image”, “country’s identity” and “country’s reputation”. Analysis of the global competitiveness index in Ukraine is carried out. Main efforts, made by the state to form positive image of the country, which has great impact at the international level, are represented. Significance to sum up reactions and results of external and internal country’s stakeholders for development and promotion of the country’s positive image is pointed out. The conceptual model regarding study of relation between country’s image and its competitiveness is proposed.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
440
Ukraine Ukraine
414
United Kingdom United Kingdom
881
United States United States
882
Unknown Country Unknown Country
23

Downloads

Ukraine Ukraine
2641
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Liulov_brendinh.pdf 510,73 kB Adobe PDF 2666

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.