Search



Clear search fields
Showing results 80 to 90 of 97
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2007 How to operationalize Economic, Ecological and Social “Sustainability” for Policy-Making with the help of National/Regional Accounting Matrices including Environmental Accounts Stauvermann, Peter J. Article 138204508 162161877
2007 Організаційні зміни в системі управління інноваціями на підприємстві як шлях виходу із кризи Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 3028894 4129961
2007 Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ярош, Т.М. Article 1083442984 -2094293639
2007 До питання формування регіональних інноваційних структур Забарна, Елеонора Миколаївна; Забарная, Элеонора Николаевна; Zabarnaya, Eleonora Mykolaivna Article 14188750 16581757
2007 Співробітництво у каналах розподілу як засіб економічного розвитку регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 6490070 17906764
2007 Екологічне маркування: інноваційні та організаційні аспекти Скрипчук, П.М. Article 758202171 2019498583
2007 Теоретико-методичні засади оцінки шансів екологічних інновацій на ринковий успіх Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 49272418 87965759
2007 Маркетинг інновацій виробничо-технічної продукції Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1379839997 -832202923
2007 Інноваційна діяльність у загальному процесі розвитку соціально-економічного потенціалу суспільства Кузьминчук, Н.В. Article 49881173 61665163
2007 Теоретичні засади формування маркетингових каналів для просування інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2031258043 -86455252