Search

Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 1579
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article -1445510817 -1857588689
2016 Венчурна діяльність промислових підприємств України на порозі нової промислової революції Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Пономарьова, Г.С.; Kondrunina, Kateryna Yuriivna Article 1766944845 -1617166163
2007 Маркетинг та інновації як головні функції бізнесу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1739153758 -1135610782
2006 Лингвестический аспект в рекламном менеджменте Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna Article -363187935 1228530195
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1666294147 1887671192
2017 Actual Problems of the Manufacturing Enterprises Audit Zhukova, Tetiana Anatoliivna; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Черкас, І.Ю. Article 1411199003 -1116734639
2018 Вплив людського капіталу та інноваційно-інвестиційних показників на еколого-економічну ефективність національних економік Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Denysenko, Pavlo Anatoliiovych; Ігнатченко, В.М.; Ковач, В.О. Article -1134340759 -1686807942
2022 Restructuring of socio-economic systems as a component of the formation of the digital economy in Ukraine Melnyk, Leonid Hryhorovych; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych Article 1198172504 -710562941
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 1903933348 -1412352715
2020 The Role of United Territorial Communities in the Development Foreign Economic Activity of Agricultural Producers Fedosieieva, H.S. Article 9823091 1033611