Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 473871488 -323834924
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1986962054 -420333747
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1317341584 -540704423
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -629325125 1888630753
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1942955807 1248063193
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 142997665 314658324
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 53263003 65845823
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 199137473 302990958
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -908638705 691522576