Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Основні проблеми маркетингу інновацій та підходи до їх розв’язання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 2077051649 -1857588689
2007 Формування товарної інноваційної стратегії підприємства на засадах маркетингу інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1583949928 212500111
2008 Актуальні проблеми управління інтелектуальним капіталом підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 875569022 -731967373
2005 Управление товарным ассортиментом промышленного предприятия Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 23821408 53896846
2006 Прорівняльний аналіз формальних методів генерації ідей інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -490367454 1960190816
2009 Методичний підхід до вартісної оцінки інтелектуального капіталу регіону Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1522135697 1518038781
2008 Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 1007510620 -348095357
2009 Теоретико-методичнi засади оцiнки ринкової адекватностi iдей i задумiв товарних iнновацiй Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Mitsura, Olena Oleksiivna Article 252475301 73197926
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 951778555 796863376
2007 Аналіз ринку для товарних інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 314610543 467916408