Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1666294147 -2086628196
2008 Маркетингові дослідження на ринках високотехнологічних товарів Демків, Я.В. Article -1838043521 -2073206380
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 420112742 453215862
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 3870481 7782099
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 100492466 58022250
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -1300304786 -1180595861
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article -1321267472 -1493294281
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1413174663 1189316012
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1942955807 1248063193
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 290995473 -249709356