Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1666294147 1887671192
2008 Маркетингові дослідження на ринках високотехнологічних товарів Демків, Я.В. Article 868810363 1427704210
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 281555203 314658324
2009 Динамика функций маркетинга в инновационном процессе Антоненко, Т.С. Article 3870481 7782099
2009 Маркетингово-логістичне комплексне управління виробничою та підприємницькою діяльністю Коверга, С.В.; Деречинський, Ю.Н. Article 100492466 58022250
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -856760717 -1180595861
2009 Роль инноваций и маркетинга в развитии промышленности Азербайджанской Республики в условиях конкурентной среды в мире Алиев, Ш.Т. Article -2063334439 -1493294282
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -699314365 1189316012
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1942955807 1248063193
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 290995473 -249709356