Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article 320855549 1887671192
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 142997665 314658324
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -856760715 -293507727
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -699314364 1888630753
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1942955807 1248063193
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 290995474 776636755
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 588301443 302990958
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1889114817 -217269433
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 53263003 65845823