Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -1666294147 -2086628196
2008 Маркетинг партнерських стосунків у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу Заруба, В.Я.; Парфентенко, І.А. Article 420112742 453215862
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article -1300304786 -1180595861
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1413174663 1189316012
2006 Принципи побудови маркетингових промислових систем Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1942955807 1248063193
2009 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування товарних інновацій Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 290995473 -249709356
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 782883426 891261460
2006 Аналіз організаційної структури маркетингової діяльності підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1889114817 -217269433
2007 Класифікація різновидів маркетингу на основі аналізу етапів його розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 53263003 65845823