Search

Clear search fields
Showing results 1470 to 1480 of 1579
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Основи формування споживчої цінності як результату взаємодії та інтеграції маркетингу і логістики Beznoieva, Anna Vadymivna Article 1529146219 -980456476
2021 Business Process Model for Monitoring the Automatic Payments in the "Client-Bank" System Kuzmenko, Olha Vitaliivna; Mynenko, Serhii Volodymyrovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Kwilinski, Aleksy Article 555375083 645958450
2015 Критеріальні показники ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства Залізнюк, В.П. Article -2061259560 -1326096437
2011 Принципи та методологія оцінювання майнових комплексів ІТ-компаній Гнєсіна, Н.В.; Ларка, М.І.; Сударкіна, С.П. Article -1231949470 951996186
2007 Розроблення моделі процесу ухвалення споживачем рішення про покупку на ринку інновацій Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article 1833226511 646206083
2020 Formation of Human Capital in the Digital Economy Melnyk, Leonid Hryhorovych; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Piven, V.S.; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Kyrylenko, M.V. Article 569019703 -1754615053
2005 Особливості просування на ринку інноваційних продуктів Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Troian, Mariia Yuriivna Article -1422018262 651633141
2006 Моделювання системи підтримки прийняття рішень щодо оцінювання ефективності інвестиційних проектів на основі нечіткої логіки Азарова, А.О.; Бершов, Д.М. Article -1951044136 -584975354
2012 Вплив рівня державної підтримки на економічний механізм функціонування фермерських господарств Карлик, Ю.Ю.; Бігдан, М.Г. Article -1355777325 -857072312
2007 How to operationalize Economic, Ecological and Social “Sustainability” for Policy-Making with the help of National/Regional Accounting Matrices including Environmental Accounts Stauvermann, Peter J. Article 551031711 391311661