Search




Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 67
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 83813470 30090171
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 28318338 22949203
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 895769 757815
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 43744700 22025850
2017 Початки медичної реклами в українській пресі Vorona, Nataliia Oleksandrivna Conference Papers 179367 358742
2019 Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу Ємець, І.В. Masters thesis 7 3
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 32241066 24844843
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 95311482 87473313
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897942 2086006275
2017 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Липівець, В.В. Conference Papers 1211933 2063384