Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 1282878317 1282878746
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 70326124 28317033
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 18571979 11711549
2008 Использование влияния запаха на психику человека в продвижении и рекламе товаров и услуг Петрищева, М. Conference Papers 66904448 334542215
2008 Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами Приходько, О. Conference Papers 3169268 1057324
2008 Аромамаркетинг - один із перспективних напрямів в український рекламі Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Фалько, О. Conference Papers 124005922 197791956
2008 Психологические особенности воздействия рекламы Черкасова, А.Н. Conference Papers 9338402 4703945
2009 Інформаційні технології як чинник політичної боротьби Євтушенко, О. Conference Papers 9384975 7161431
2008 Методы рекламного воздействия на человека, применение их в учебном процессе Еременко, А.Д. Conference Papers 820609 822984
2008 Реклама як основна форма комунікації Шматок, Ю. Conference Papers 7473224 4797679