Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль рейтинга в образовательном процессе вуза
Other Titles Роль рейтингу в освітньому процесі ВНЗ
The role of ratings in the educational process of higher education institutions
Authors Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Кармінський, Олександр Маркович
Карминский, Александр Маркович
Karminskii, Oleksandr Markovych
Klimenko, Olha Viktorivna
ORCID
Keywords рейтинг
кредитно-модульна система
кредит
модуль
контроль
rating
credit-modular system
credit
module
control
кредитно-модульная система
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
License
Citation Прокопенко О.В. Роль рейтинга в образовательном процессе вуза / О.В. Прокопенко, А.М. Карминский, О.В. Клименко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 141-146.
Abstract У статті досліджена роль рейтингової системи в освітньому процесі вищих навчальних закладів та проблеми її використання. Визначено основні принципи впровадження кредитно-модульної системи у ВНЗ. Проведено порівняльний аналіз підходів до рейтингової методики контролю успішності студентів у Сумському державному університеті та Вищій школі економіки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
В статье исследованы роль рейтинговой системы в образовательном процессе высших учебных заведений и проблемы ее использования. Определенены основные принципы внедрения кредитно-модульной системы в ВУЗах. Проведен сравнительный анализ подходов к рейтинговой методике контроля успеваемости студентов в Сумском государственном университете и Высшей школе экономике. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
In the article investigated the role of the rating system in the educational process of higher education and the problems of its use. Certain basic principles for the implementation of credit-modular system in high school. A comparative analysis of approaches to the rating methodology of control of student performance at the Sumy State University and the Higher School of Economics. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22751
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Canada Canada
1
China China
14863923
EU EU
1
France France
5
Germany Germany
342385693
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
India India
250868
Iran Iran
1
Ireland Ireland
684520518
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Montenegro Montenegro
1
Netherlands Netherlands
250882
Russia Russia
250870
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
250874
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
90043
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
171861
United States United States
-1165623958
Unknown Country Unknown Country
40297

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
2
EU EU
5
France France
1
Germany Germany
285
Ireland Ireland
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1043191632
Moldova Moldova
1
Russia Russia
1043191631
Ukraine Ukraine
113636587
United States United States
-1165623957
Unknown Country Unknown Country
545

Files

File Size Format Downloads
mmi2011_4_2_141_146.pdf 239,69 kB Adobe PDF 1034396735

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.