Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів
Other Titles Trendwatching analysis as a basis for the formation of brand
Трендвотчинговый анализ как основа формирования брендов
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords тренд
trend
бренд
brand
трендвотчінг
трендвотчинг
trendwatching
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Publisher Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган – Барановського
License
Citation Росохата, А.С. Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів / А.С. Росохата // Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті».- Донецьк: ТОВ «Цифрова поліграфія», 2011.- С. 118-119.
Abstract У роботі досліджено поняття "трендвотчінг" в історичному розрізі та проведений аналіз взаємозв'язку процесів брендингу та інноваційного напрямку в маркетингу - трендвотчінгу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
В работе исследовано понятие "трендвотчинг" в историческом разрезе и проведен анализ взаимосвязи процессов брендинга и инновационного направления в маркетинге - трендвотчинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Тhere is the concept of "trendwatching" in historical context in this work and the analysis of the relationship processes branding and innovative direction in marketing - trendwatching. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
27056557
Greece Greece
149764
Ireland Ireland
8456396
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
17
Slovakia Slovakia
2
Tunisia Tunisia
-1690524848
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
344278341
United Kingdom United Kingdom
171305248
United States United States
1753618873
Unknown Country Unknown Country
513815845

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
344278389
United Kingdom United Kingdom
171305249
United States United States
1753618867
Unknown Country Unknown Country
204

Files

File Size Format Downloads
тези. 8_.pdf 43.75 kB Adobe PDF -2025764573

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.