Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів
Other Titles Трендвотчинговый анализ как основа формирования брендов
Authors Rosokhata, Anna Serhiivna
Keywords тренд
trend
бренд
brand
трендвотчінг
трендвотчинг
trendwatching
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Publisher Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган – Барановського
License
Citation Росохата, А.С. Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів / А.С. Росохата // Тези ІV Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Маркетинг у третьому тисячолітті».- Донецьк: ТОВ «Цифрова поліграфія», 2011.- С. 118-119.
Abstract У роботі досліджено поняття "трендвотчінг" в історичному розрізі та проведений аналіз взаємозв'язку процесів брендингу та інноваційного напрямку в маркетингу - трендвотчінгу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
В работе исследовано понятие "трендвотчинг" в историческом разрезе и проведен анализ взаимосвязи процессов брендинга и инновационного направления в маркетинге - трендвотчинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Тhere is the concept of "trendwatching" in historical context in this work and the analysis of the relationship processes branding and innovative direction in marketing - trendwatching. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23332
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

China China
3
France France
1
Germany Germany
595
Moldova Moldova
1
Russia Russia
17
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
4446
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
27
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

China China
2
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
3
Moldova Moldova
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3784
Unknown Country Unknown Country
204

Files

File Size Format Downloads
тези. 8_.pdf 43,75 kB Adobe PDF 4001

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.