Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
|
ORCID | |
Keywords |
франчайзинг franchising бренд brand маркетинг інновацій маркетинг инноваций marketing of innovations |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Махнуша, С.М. Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст] / С.М. Махнуша // Механізм регулювання економіки. — 2011. — № 1. — С. 120-127. |
Abstract |
У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій, а саме: виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511 В статье автором проведен анализ франчайзинговой формы использования бренда с позиций маркетинга инноваций, а именно: выделено место, роль и особенности такого формата ведения бизнеса, как франчайзинг в процессе маркетинга инновации от товаропроизводителя до потребителя, а также проведен обзор состояния и современных его проблем в Украине. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511 In this article the author analyses franchising form of brand use from the point of view of marketing of innovations, in peculiar defines place, role and particularities of franchising in the process of marketing of innovation on its way from the manufacturer to the consumer. Survey of the contemporary state and problems of franchising in Ukraine is conducted. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24511 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
![Argentina](/flags/ar.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
40598
![China](/flags/cn.gif)
3
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
13326973
![Greece](/flags/gr.gif)
243255
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
3689930
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
20302
![Russia](/flags/ru.gif)
22
![Singapore](/flags/sg.gif)
1964599411
![Slovakia](/flags/sk.gif)
1
![South Korea](/flags/kr.gif)
4
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-266050296
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
59484535
![United States](/flags/us.gif)
-710507113
![Unknown Country](/flags/--.gif)
178406520
Downloads
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
6
![Czechia](/flags/cz.gif)
1
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
3
![Germany](/flags/de.gif)
-710507113
![Italy](/flags/it.gif)
24748080
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
-710507113
![Russia](/flags/ru.gif)
24748082
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Spain](/flags/es.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-710507113
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
1964599413
![Unknown Country](/flags/--.gif)
470
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3.3_Mahnoush.pdf | 234,41 kB | Adobe PDF | -117425278 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.