Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Keywords маркетинговий канал
учасник маркетингового каналу
мотивація
стимулювання
метод стимулювання
маркетинговый канал
участник маркетингового канала
мотивация
стимулирование
метод стимулирования
маркетинговый канал
участник маркетингового канала
мотивация
стимулирование
метод стимулирования
marketing channel
participant of marketing channel
motivation
stimulation
method of stimulation
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Сигида, Л.О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 31-38.
Abstract У статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
В статье определены участники маркетингового канала распределения продукции. Выделены отдельные варианты проведения стимулирования посредников производителем. Предложены этапы процесса стимулирования посредников в маркетинговом канале. Определены методы проведения стимулирования в маркетинговых каналах традиционной и инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
In article participants of distribution marketing channel are defined. Variants of manufacturer stimulation carrying out are separated. Stages of stimulation process in marketing channel are offered. Methods of stimulation carrying out in marketing channels of traditional and innovative production are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
1
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
23
India India
136224
Netherlands Netherlands
136222
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
39
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
29
Ukraine Ukraine
3670
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1922245
United States United States
548671
Unknown Country Unknown Country
12910814

Downloads

China China
5
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3976
United Kingdom United Kingdom
1922246
United States United States
4669390
Unknown Country Unknown Country
300

Files

File Size Format Downloads
motivation.pdf 311,38 kB Adobe PDF 6595935

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.