Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними |
Authors |
Syhyda, Liubov Oleksiivna
![]() Sygyda, Liubov Oleksiivna |
Keywords |
маркетинговий канал учасник маркетингового каналу мотивація стимулювання метод стимулювання маркетинговый канал участник маркетингового канала мотивация стимулирование метод стимулирования маркетинговый канал участник маркетингового канала мотивация стимулирование метод стимулирования marketing channel participant of marketing channel motivation stimulation method of stimulation |
Type | Article |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Сигида, Л.О. Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними [Текст] / Л.О. Сигида // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 31-38. |
Abstract |
У статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134 В статье определены участники маркетингового канала распределения продукции. Выделены отдельные варианты проведения стимулирования посредников производителем. Предложены этапы процесса стимулирования посредников в маркетинговом канале. Определены методы проведения стимулирования в маркетинговых каналах традиционной и инновационной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134 In article participants of distribution marketing channel are defined. Variants of manufacturer stimulation carrying out are separated. Stages of stimulation process in marketing channel are offered. Methods of stimulation carrying out in marketing channels of traditional and innovative production are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29134 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій |
Views

4

1

1

1

1

23

136224

136222

1

39

1

1

29

3670

1

1922245

548671

12910814
Downloads

5

1

3

2

1

1

1

8

1

3976

1922246

4669390

300
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
motivation.pdf | 311,38 kB | Adobe PDF | 6595935 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.