Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29148
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємства
Authors
ORCID
Keywords креативність
потреби
мотивування
система управління
креативность
потребности
мотивации
система управления
creativity
needs
motivation
management system
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29148
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Кузьмін, О.Є. Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємствах [Текст] / О.Є. Кузьмін, А.М. Чушак-Голобородько // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 99-110.
Abstract У статті розглядаються теоретичні й методичні положення щодо формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності промислових підприємств. Аргументацією наведеного є результати опрацювання емпіричних і експертних даних промислових підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29148
В статье рассматриваются теоретические и методические положения по формированию системы мотивации субъектов креативной деятельности промышленных предприятий. Аргументацией приведенного стали результаты обработки эмпирических и экспертных данных промышленных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29148
Theoretical and methodological principles of motivation system formation for creative activity subjects at industrial enterprises are considered in article. Results of empirical and expert information of industrial enterprises analysis were as arguments of presented material. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29148
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
307845
Ireland Ireland
35730
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Turkey Turkey
17
Ukraine Ukraine
1226722
United Kingdom United Kingdom
615672
United States United States
17176587
Unknown Country Unknown Country
1226721

Downloads

China China
4
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
6938405
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13763860
Unknown Country Unknown Country
200

Files

File Size Format Downloads
management system.pdf 347,42 kB Adobe PDF 20702480

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.