Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Каналы в системе маркетинговой политики распределения инноваций Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2014535622 710674136
2012 Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1357906411 -1975975354
2012 Оптимізація витрат підприємств промисловості будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 59070560 72768746
2012 Підвищення персонального бренду як засіб ефективного інноваційного розвитку компанії Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1126807 601477
2012 Управління товарною політикою у системі розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4713111 4889028
2012 Логістичні витрати підприємств виробництва будівельних матеріалів Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 57363819 83226860
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 9681972 15257263
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 15385196 23839553
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 2002307453 -1000232810
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132746 17037195