Search



Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2001 Формування ринку екологічних товарів в Україні (перспективи та методика їх оцінки) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -1539970426 -1673452440
2014 Methodic foundations of the ecologically oriented consumer’s readiness analysis Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 148482074 156273354
2012 Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 5250609 4008920
2003 Екологічний маркетинг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -2048706458 -634775335
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 42607509 68339201
2005 Екологічний маркетинг як засіб вирішення протиріч між економічним зростанням і зниженням екодеструктивного навантаження на довкілля Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Н.М.; Melnyk, Leonid Hryhorovych Conference Papers 718811690 1406608278
2012 Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna; Timoshova, Olha Yevhenivna Article 577611580 593140939
2001 Оценка перспектив развития Сумского рынка экологических товаров как средства разрешения эколого-экономических проблем Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Любимова Н.В., Article 98040769 237230906
2012 Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 395423458 89235750