Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Теоретичні засади вибору каналів розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 6974695 8152372
2004 Оцінка ефективності напрямків інноваційного розвитку з позицій підприємства-інноватора Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 679646164 1480008373
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 61443000 10222967
2008 Державні закупівлі по-новому Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мороз, Н.О. Conference Papers 13435053 18316010
2008 Управление инновационным капиталом в современной экономике Bilovodska, Olena Anatoliivna; Suiarova, Olena Oleksiivna Conference Papers 25190254 34399062
2006 Характеристика процесса восприятия товара при покупке Bilovodska, Olena Anatoliivna; Popov, Oleksandr Arkadiiovych Conference Papers 13049588 13754427
2008 Першочергові кроки становлення маркетингового простору в Україні Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 927150 1420066
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 366384 226375
2006 Якісний аналіз маркетингових ризиків у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Є.С. Conference Papers 39276711 6032886
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 8265960 8423222