Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Balanced scorecard (BSC) як ефективний інструмент управлінського аудиту Панченко, А.С. Conference Papers -382206374 -1346299167
2014 Політика місцевого розвитку, заснована на участі теріторіальних громад Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Petrushenko, Yuriy Mykolaiovych; Kostiuchenko, Nadiia Mykolaivna; Kostyuchenko, Nadiya Mykolayivna Article 28203640 5511057
2017 Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ivashova, Nadiia Vasylivna Book chapter -1186516461 -644099210
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers 1475854074 1551028803
2005 Методичні підходи до аналізу ефективності маркетингової товарної політики підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -193666552 -1037797878
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2016 Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1341106409 -284947763
2013 Теория и методология прогнозирования жизненного цикла инновации Shkola, Viktoriia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 10583160 18674188
2013 Маркетинг інновацій у забезпеченні ефективності економічного прикордонного співробітництва України Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Conference Papers 23048004 6983814
2012 Эффективность управления развитием социальной средой приграничных регионов в условиях глокализации: к обоснованию методологии и показателей Зотов, В.В.; Каменева, Т.Н. Conference Papers 8059919 9256304