Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу
Other Titles Общая концепция и инструменты политического маркетинга
General concepts and tools of political marketing
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Tytarenko, Yuliia Vasylivna
Шевченко, О.Ю.
Keywords соціально-економічні системи
політичні системи
політичний маркетинг
комплекс маркетингу в політиці
социально-экономические системы
политические системы
политический маркетинг
комплекс маркетинга в политике
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Загальна концепція та інструменти політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, Ю.В. Титаренко, О.Ю. Шевченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 49-63.
Abstract Статтю присвячено розгляду політичних систем за допомогою концепції маркетингу, яка останнім часом отримала значний розвиток у житті суспільства. Підтверджено спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Статья посвящена рассмотрению политических систем с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие в жизни общества. Подтверждены общие закономерности развития экономических и социальных систем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
The aim of the article is consideration of political systems using marketing concept, which has recently received significant development in society live. The general laws of economic and social systems development are confirmed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31481
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

China China
25
EU EU
5
France France
3
Germany Germany
15
Italy Italy
1
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
123525
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
90391
United Kingdom United Kingdom
8779
United States United States
24151
Unknown Country Unknown Country
123

Downloads

Austria Austria
247058
Bulgaria Bulgaria
247049
China China
3
Czechia Czechia
1
EU EU
5
Finland Finland
90391
France France
24128
Germany Germany
123523
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Romania Romania
247050
Russia Russia
26
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
247057
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
247050
Unknown Country Unknown Country
234

Files

File Size Format Downloads
Teletov_Tytarenko_Shevchenko_Politychny_marketyng.pdf 646,23 kB Adobe PDF 1473579

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.