Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМішеніна, Наталя Вікторівна-
dc.contributor.authorМишенина, Наталия Викторовна-
dc.contributor.authorMishenina, Natalia Viktorivna-
dc.contributor.authorМішенін, Євген Васильович-
dc.contributor.authorМишенин, Евгений Васильевич-
dc.contributor.authorMishenin, Yevhen Vasylovych-
dc.contributor.authorЯрова, Інесса Євгенівна-
dc.contributor.authorЯровая, Инесса Евгеньевна-
dc.contributor.authorYarova, Inessa Yevhenivna-
dc.date.accessioned2013-07-23T09:46:51Z-
dc.date.available2013-07-23T09:46:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМішенін, Є.В. Розвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна, І.Є. Ярова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 2. - С. 209-219.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні засади формування маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сфері: визначено його сутнісно-змістовну основу; організаційні форми реалізації. Запропоновано методичні підходи до встановлення верхнього рівня цін на створення протиерозійних та полезахисних лісових насаджень, які мають характер екосистемної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретико-методические основы формирования маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфере: определена его сущностно- содержательная основа; организационные формы реализации. Предложены методические подходы к установлению верхнего уровня цен на создание противоэрозионных и полезащитных лесных насаждений , которые имеют характер экосистемной продукции. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505ru_RU
dc.description.abstractThe aim of this article is deepening the theoretical and methodological foundations for the formation of the marketing system of forest and ecosystem goods and services with the definition of their evaluation When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31505ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectлісоресурсна сфераru_RU
dc.subjectекологічний менеджментru_RU
dc.subjectекологічно орієнтований маркетингru_RU
dc.subjectекосистемна продукція та послугиru_RU
dc.subjectеколого-економічний механізм маркетингового управлінняru_RU
dc.subjectціна на екосистемну продукцію та послугиru_RU
dc.subjectлесоресурсная сфераru_RU
dc.subjectэкологический менеджментru_RU
dc.subjectэкологически ориентированный маркетингru_RU
dc.subjectэкосистемная продукция и услугиru_RU
dc.subjectэколого-экономический механизм маркетингового управленияru_RU
dc.subjectцена на экосистемную продукцию и услугиru_RU
dc.subjectforestryru_RU
dc.subjectenvironmental managementru_RU
dc.subjectenvironmentally oriented marketingru_RU
dc.subjectecosystem goods and servicesru_RU
dc.subjectecological-economic mechanism of marketing managementru_RU
dc.subjectprice of ecosystem goods and servicesru_RU
dc.titleРозвиток маркетингу екосистемної продукції та послуг у лісоресурсній сферіru_RU
dc.title.alternativeРазвитие маркетинга экосистемной продукции и услуг в лесоресурсной сфереru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of marketing of ecosystem goods and services in the forestryru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Mishenina_Mishenin_Yarova_Lisoresurni_sfery.pdf545.91 kBAdobe PDF140Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.