Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗагорна, Т.О.-
dc.date.accessioned2013-10-18T08:47:46Z-
dc.date.available2013-10-18T08:47:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗагорна, Т.О. Модель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Т.О. Загорна // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 3. — С. 35-44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447-
dc.description.abstractУ статті розроблено науково-методичний підхід до моделювання елементів, параметрів і фазових траєкторій, що відбивають характер процесів векторної взаємодії учасників конкурентної боротьби з використанням синтезу геометрії фракталів і генерації часових рядів, що дозволяє оцінити вектор і характер конкурентної динаміки ринку роздрібних посередників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447ru_RU
dc.description.abstractВ статье разработан научно-методический подход к моделированию элементов, параметров и фазовых траекторий, отражающих характер процессов векторного взаимодействия участников конкурентной борьбы с использованием синтеза геометрии фракталов и генерации временных рядов, что позволяет оценить вектор и характер конкурентной динамики рынка розничных посредников. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447ru_RU
dc.description.abstractThe aim of the article is to develop scientific and methodical approach to the modeling and analysis of complex elements, settings, and the phase trajectories of competition in the market. Development of basic principles of the theory of competition reflects complexity of economic trends in processes at the level of enterprises, industries, markets. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32447ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський державний університетru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectконкурентна поведінкаru_RU
dc.subjectконкурентна позиціяru_RU
dc.subjectконкурентна динамікаru_RU
dc.subjectгеометрія фракталівru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectконкурентное поведениеru_RU
dc.subjectконкурентная позицияru_RU
dc.subjectконкурентная динамикаru_RU
dc.subjectгеометрия фракталовru_RU
dc.subjectcompetitionru_RU
dc.subjectcompetitiveru_RU
dc.subjectcompetitive behaviorru_RU
dc.subjectcompetitive positionru_RU
dc.subjectcompetitive dynamicsru_RU
dc.subjectgeometry of fractalsru_RU
dc.titleМодель векторної взаємодії факторів конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівліru_RU
dc.title.alternativeМодель векторного взаимодействия факторов конкурентоспособности предприятий розничной торговлиru_RU
dc.title.alternativeVector interaction model of factors of retailers competitivenessru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Zagorna_geometry of fractals.pdf605.92 kBAdobe PDF182Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.