Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства
Other Titles Распространение социальной отвественности бизнеса: роль идентичности стейкхолдеров предприятия
Authors Dudkin, Oleksandr Valentynovych
Keywords соціальна відповідальність
стейкхолдер
ідентичність
мотивація
социальная ответственность
стейкхолдер
идентичность
мотивация
social responsibility
stakeholder
identity
motivation
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Publisher Сумський національний аграрний університет
License
Citation Дудкін, О.В. Поширення соціальної відповідальності бізнесу: роль ідентичності стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.В. Дудкін // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія «Економіка і менеджмент». – 2013. – № 6 (57). – С. 141-146.
Abstract Стаття присвячена дослідженню ролі ідентичності стейкхолдерів підприємств у поширенні практик соціальної відповідальності бізнесу. Автор проаналізував традиційну економічну мотивацію підприємців, персоналу та інвесторів; описав їх ідентичності; розглянув, яким чином ідентичність стейкхолдерів впливає на розвиток соціальної відповідальності підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Статья посвящена исследованию роли идентичности стейкхолдеров предприятий в распространении практик социальной ответственности бизнеса. Автор проанализировал традиционную экономическую мотивацию предпринимателей, персонала и инвесторов; описал их идентичности; рассмотрел, каким образом идентичность стейкхолдеров влияет на развитие социальной ответственности предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
The article investigates the role of identity of enterprise’s stakeholders in the propagation of corporate social responsibility practices. The author has analyzed the conventional economic incentives of entrepreneurs, staff and investors; described their identities; consider how the identity of stakeholder influences on the development of corporate social responsibility. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33538
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
3
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
14
Italy Italy
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
191
United Kingdom United Kingdom
7
United States United States
16
Unknown Country Unknown Country
86

Downloads

China China
4
France France
3
Germany Germany
2
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
49
Unknown Country Unknown Country
137

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.